عسل اسدی

asadi honey

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

گیاهان موثر بر بیماریهای مفاصلی و استخوانی با عسل

گیاهان موثر بر بیماریهای مفاصلی و استخوانی با عسل


گیاهان موثر بر بیماریهای مفاصل و استخوان

دانشمندان معتقدند که عسل باعث تحریک مغز برای ترشح مواد ضد درد می شود. دکتر رابرت هنکین کتابی در این مورد به رشته تحریر در اورده که از خواص ضد درد عسل حکایت می کند.

 

ارزش درمانی عسل در درد استخوان ها . رماتیسم . عرق النساء (سیاتیک) .پا دردهای شدید و دردهای مفاصل بسیار زیاد است. عده ای از پزشکان این خاصیت عسل را بر اثر اسید فرمیک آن می دانند. بیماران می توانند روی یک قطعه تنزیب مقداری عسل مالیده و روی موضع درد بگذارند و پس از دو ساعت آن را عوض کنند و ضمنا صبح ها دو قاشق سوپ خوری عسل به عنوان صبحانه میل نمایند.

درمان آرتروز

در درمان آرتروز مقداری عسل خالص را روی پارچه تمیزپهن کنید روی مفاصل بگذارید و هر 24 ساعت یک بار این کار تجدید شود و همچنین در درمان دردهای زانو.آرنج و رگها و ما هیچه ها هر روز صبح ناشتا یک قاشق غذا خوری عسل بجوید و با کمی عسل موضع درد را ماساز دهید.

 

درمان کوفتگی

جهت مداوای کوفتگی دست و پا و...... مقداری مساوی عسل و گلیسیرین را مخلوط نموده و به محل کوفتگی بمالید بهبود آن را تسریع می کند.

 

درمان کمر درد در اثر باد گرفتگی

اگر باد در کمر بود پودر زنیان را با عسل خمیر کرده بر کمر بمالید

درمان کمر درد عادی

در کمر درد عادی و مزمن که مربوط به دیسک نباشد 200 گرم پوره پیاز(پیاز رنده شده ) را با 100 گرم عسل مخلوط نموده و دو روز به حال خود بگذارید سپس صاف کرده هر روز صبح ناشتا دو فنجان کوچک از آن را بنوشید. از غذاهایی ماننند: پیاز رنده کرده مخلوط با عسل و تخم مرغ با عسل میل نمایید(به استثناء افراد مبتلا به دیابت . نقرس . فشار خون).

 

درمان ضربه خوردن یا صدمه دیدن استخوان

ساقه و برگ علف هفت بند را بجوشانید با عسل خالص مخلوط نموده ضماد نمایید.

 

درمان رماتیسم

تخم ترب سیاه و دانه های خشخاش سفید از هر کدام 8 مثقال ساییده باهم وزن خود عسل مصفی (عسل بدون موم) مخلوط کرده و به موضع درد ببندید. این عمل باعث کاهش درد می شود و در صورت نیاز آن را تکرار کنید. خوردن عسل مصفی یک قاشق مر با خوری بعد از هر غذا برای تسکین درد های رماتیسمی کهنه و مزمن بسیار نافع است.

شایان ذکر است که زهر زنبور عسل یک عامل موثر برای درمان رماتیسم می باشد که از طریق مستقیم (نیش زدن زنبور به موضع درد در صورت نداشتن حساسیت) و به طور غیر مستقیم (مخلوط با داروهای شیمیایی دیگر ) به صورت آمپول مورد استفاده قرار می گیرد.معمولا زنبور داران به خاطر خوردن عسل و نوش جان کردن نیش زنبور به ندرت دارای تب رماتیسمی. پا درد . کمر درد و آرتروز شده و از نعمت سلامتی کامل در طبیعت بر خوردار می باشند.(Benton& hinder. 1987) یک پزشک می تواند با استفاده از نیش زنبور عسل . بعضی از بیماریها را که اساسا و اصلا قابل معالجه نبوده درمان کند.بررسی های دقیق و طولانی که در سال 1960. در یکی از آکا دمی های مسکو صورت گرفته نشان داده است که زهر نیش زنبور عسل اثر درمانی قابل توجهی در درمان بعضی از بیماریهای مهلک و مهم انسان دارد. (عباس میراب زاده .1372. سازمان پزوهش های علمی و صنعتی ایران.)

 

درمان درد مفاصل

الف: ضماد عصاره پیاز نرگس با عسل طبیعی بر اعضای دردهای مزمن عصبی و نقرس سبب از بین رفتن این دردها می گردد

ب: بیماران مبتلا به درد مفاصل باید جوشانده برگ زیتون با عسل صبح ناشتا یک لیوان میل نمایند.

ج.خوردن مخلوط مساوی سرکه و عسل با انگور فرنگی سبز(cassis) به علت داشتن مواد معدنی بسیار نافع است و باید قبل از صبحانه وناهار یک استکان میل شود

د:مغز گردو را با زیره سیاه کرمانی نرم ساییده و با عسل مخلوط کرده به محل درد بمالید در تسکین درد مفاصل و پا درد و کوفتگی پا یا دست و محل گرفتگی عضلات موثر واقع میشود.


۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

سرکه سیب و عسل

سرکه سیب درد مفاصل را درمان می کند


پتاسیم موجود در سرکه سیب مانع رسوب کلسیم در مفاصل می‌شود و از درد استخوان پیشگیریمیکند.

متاسفانه طب مدرن امروزی راه حل اساسی برای درمان دردهای مفاصل ندارد و برای درمان آن، بهتر است به طب سنتی قدیم رجوع کنیم.

دانشمندان طی تحقیقات جدیدی که بر روی سرکه سیب برای پیشگیری و درمان دردهای مفاصل به عمل آورده‌اند به نتایج جالبی دست یافته‌اند.

سرکه سیب دارای مقادیر زیادی مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، کلسیم و پتاسیم است و کمبود هر یک از این مواد میتواند منجر به وخیم‌تر شدن این دردها شود.

اگر کسی مبتلا به بیماری آرتروز باشد و تنها یکی از این مواد معدنی به او نرسد بیماری وی حادتر خواهد شد.

پتاسیم موجود در سرکه سیب مانع از رسوب کلسیم در مفاصل میشود و در نتیجه از ایجاد درد در استخوان‌ها پیشگیری میکند.

سرکه سیب دارای آنزیم‌هایی است که موجب تقویت سیستم گوارش می‌شوند.

طی نتایج حاصله از تحقیقات، سرکه سیب اگر تصفیه شده و پاستوریزه نشده باشد اثرات درمانی کمتری دارد.

سرکه سیب باید خام و طبیعی باشد تا تا به همراه آنزیم‌ها و مواد معدنی موجود در آن کارایی لازم راداشته باشد.

اگر می‌خواهید به بهترین نحو از این سرکه استفاده کنید 3- 1 قاشق چای‌خوری سرکه را با یک لیوان آب مخلوط کنید و سه بار در روز ترجیحا قبل از غذا میل کنید و اگر مایل هستید کمی شیرین‌تر شود کمی عسل به آن اضافه کنید.

علاوه بر موارد فوق برای تسکین دردهای مفاصل می‌توانید با مخلوط کردن یک فنجان سرکه در سه فنجان آب گرم محل‌های مورد نظر را ماساژ داده و شستشو دهید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

آدرس های عسل اسدی

باسلام


عسل اسدی با آدرس های جدیددر خدمت بینندگان عزیز



زنبورستان اسدی
نظر نظر نظر
سهم هر بازدید کننده یک نظر میباشد 
با ما باشید
۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

خواص درمانی لیموترش با عسل


لیموترش با عسل


مصرف مخلوطی از آب‌لیمو تازه با عسل در یک لیوان آب گرم برای برطرف کردن فرد مبتلا به آنفلونزا و سرماخوردگی بسیار مفید است. مصرف "لیموترش" بدلیل وجود مقدار بسیار زیاد ویتامین "ث" افزایش مقاومت سیستم ایمنی بدن را موجب می‌شود. 

بررسی‌های پژوهشگران در خصوص خواص درمانی آب لیموترش حاکی از انرژی‌زا بودن اسانس لیمو است و این درحالیست که در کشور ژاپن به واسطه اثرات شاداب‌کننده و فرح‌بخش این اسانس، آن را به هنگام کارکردن کارمندان در فضا منتشر می‌کنند. 

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

تبادل لینک

به علت مشکلات وب تمامی پیوند های وب حذف شده اند لطفا برای تبادل لینک مجدد اطلاع دهید .

با تشکر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

حافظه قوی

سیب + عسل +شیر= حافظه قوی



سیب + عسل +شیر= حافظه قوی

 

مصرف سیب باعسل و شیر و همچنین مصرف بادام موجب افزایش حافظه می شود و به بقای مغز کمک می کند.
بادام دانه ای بسیار با ارزش برای افزایش حافظه است و به حفظ و بقای مغز نیز کمک می کند.
بهتر است بادام در طول شب خیسانده شده وبعد پوست آن را کنده و با عسل یا شیر مصرف کرد. مصرف سیب با عسل و شیر نیز موجب افزایش حافظه و قدرت تمرکز می شود.
موز در برخی منابع برای از بین بردن ضعف روحیه توصیه شده است. زیرا دارای برخی اسیدهای آمینه ضروری برای بدن است. جویدن و آهسته بلعیدن موز برای بهبود روحیه مناسب است.
فسفاتیدیل سرین و فسفاتیدیل کولین (لستین) موادی هستند که به تولید میانجیگر عصبی حافظه به نام استیل کولین کمک می کنند. در یک مطالعه، افراد مصرف کننده فسفاتیدیل سرین در آزمون های حافظه و یادگیری ۳۰ درصد امتیاز بیشتری داشتند. این مواد در تخم مرغ به مقدار قابل توجهی وجود دارد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

روز طبیعت خود را به کجا میروید

روز طبیعت خود را به کجا میروید!؟!؟!؟!؟!

روز طبیعت خود را با ما باشید

گروه همیاران طبیعت اسبوکلا

گروه همیاران طبیعت شما همشهریان (ساروی) و مسافران عزیز شهرمان را به جنگل کهن اسبوکلا دعوت مینماید منتظر حضور گرمتان هستیم.

در حفظ محیط زیست خود کوشا باشیم

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

عسل بهاره

باسلام
لطفا برای سفارش عسل بهاره با ما تماس حاصل فرمایید.

باتشکر
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

عسل و سرکه سیب برای کاهش وزن

 عسل و سرکه سیب برای کاهش وزن 


معجون عسل و سرکه سیبیکی از بهترین رژیم های کاهش وزن استفاده از معجون عسل و سرکه سیب می باشد. خیلی از افراد از این معجون به خاطر مزه آن اجتناب می کنند. اما اگر سرکه سیب و عسل به نسبت مناسب مخلوط شوند  معجون آنها خوشمزه خواهد بود.
ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

asadi honey

بازگشت مجدد عسل اسدی به فضای مجازی
امیدواریم درسال جاری عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم

همچنان با عسل اسدی همراه باشید

باتشکر از همراهی شما
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی