عسل اسدی

asadi honey

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

ناشتا خوردن عسل چگونه است؟

ناشتا خوردن عسل چگونه است؟

الفقه المنسوب للإمام الرضا علیه‏السلام :

قالَ العالِمُ علیه‏السلام : فِی العَسَلِ شِفاءٌ مِن کُلِّ داءٍ . مَن لَعِقَ لَعقَةَ عَسَلٍ عَلَى الرِّیقِ یَقطَعُ البَلغَمَ ، ویَحسِمُ الصُّفرَةَ ، ویَمنَعُ المِرَّةَ السَّوداءَ ، ویُصَفِّی الذِّهنَ ، ویُجَوِّدُ الحِفظَ إذا کانَ مَعَ اللُّبانِ الذَّکَرِ .

الفقه المنسوب للإمام الرضا علیه‏السلام :

امام رضا علیه‏السلام فرمود : «در عسل ، درمان هر دردى است . هر کس ناشتا یک انگشت از آن را بلیسد ، این عسل ، بلغم [وى ]را پایان مى‏دهد ، صفرا را فرو مى‏نشانَد ، تلخه سیاه (زرداب) را مانع مى‏شود ، ذهن را صفا مى‏بخشد و اگر که همراه با کُنْدُر خورده شود ، حافظه را نکو مى‏سازد» .

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

خوردن خربزه با عسل، واقعا خطرناک است؟

خوردن خربزه با عسل، واقعا خطرناک است؟


زمانی که عسل با خربزه مخلوط می‌شود، ترکیب‌های موجود در این دو ماده خوراکی با یکدیگر واکنشی نشان می‌دهند که نتیجه این واکنش، به وجود آمدن یک ماده سفت و سخت است. به همین دلیل، اگر خربزه و عسل باهم مصرف شوند، سفت شدن ماده حاصل از ترکیب آنها، باعث می‌شود هضم برای دستگاه گوارش بسیار سخت شود. در یک کلام اینکه خربزه و عسل، ترکیبی دیرهضم و بدهضم است. در موارد بسیار زیادی هم دیده شده افرادی که خربزه و عسل را باهم خورده‌اند، دچار دل‌دردهای شدیدی می‌شوند. البته این دل‌دردها در حدی نیستند که بتوانند منجر به مرگ یا مرگ آنی افراد سالم شوند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

عسل

عسل


حجم: 698 کیلوبایت

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

چهارمین برنامه ی پاکسازی مشارکتی جنگل مازندران

چهارمین برنامه ی پاکسازی مشارکتی جنگل مازندران امروز در جاده ی جنگلی زرین آباد و جاده ی اسبوکلا  ساری اجرا شد.

این برنامه با شرکت اعضای تشکل همیاران طبیعت اسبوکلا ، جامعه ی محلی روستای اسبوکلا ، دهیاری اسبوکلا ، دهیاری زرین آباد علیا ، محیط زیست ساری ، شهرداری ساری و تعدادی از اعضای انجمن آسان و مهرورزان زمین پاک ساری از ساعت 9:30 آغاز شد و تا ساعت 12:30 ادامه داشت . در پایان دوستداران محیط زیست برای بازدید از سایت پرورش مرال و آهوی زرد به سمت پناهگاه حیات وحش سمسکنده حرکت کردند.

این برنامه با هدف فرهنگ سازی میان جوامع محلی و شهری که از دامان طبیعت استفاده می کنند انجام شد. این برنامه حرکتی بود منسجم و هماهنگ با 14 استان کشور ، برای حفاظت از زیست بوم هیرکانی و نجات جنگل از زباله هایی که از سر بی توجهی در طبیعت رها می شود . این حرکت را هر چه که بنامیم شایسته ی تقدیر است . دستان و قدم های پراز مهر همه ی دوستانی که در این برنامه شرکت کردند صمیمانه می فشاریم و حضورشان را در این برنامه به فال نیک می گیرم.

برای دیدن تصاویر به لینک مقابل مراجعه کنید                                                                                                                                                                      لــیــنــک

ادامه مطلب...
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

پنل خرید شارژ عسل اسدی

با پنل خرید شارژ عسل اسدی در هزینه خرید شارژ خود صرفه جویی کنید و ارزان تراز تمام فروشگاه های حال حاظر خریداری کنید

برنامه اندروید را از لینک زیر دانلود فرمایید
دریافت
حجم: 1.28 مگابایت
توضیحات: رمز فایل 26041
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

پست ثابت

این پست جهت تبلیغات دوستان میباشد منتظر شماهم هستیم دوست عزیز





۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی

لیموناد

لیموناد ( شربت عسل )


ادامه مطلب...
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
ذبیح اله اسدی